Mijn bestelling is niet bezorgd. Wat nu?
Om uit te sluiten dat u het pakket heeft gemist wordt aangeraden eerst de actuele transportstatus op te vragen. Dit doet u door het trackingnummer aan te klikken in de "afgerond" mail die u heeft ontvangen. In veel gevallen is het pakket nog onderweg of wellicht nog in produktie.
Mocht u aflevergegevens willen wijzigen dan kunt u rechtstreeks telefonisch contact opnemen met de vervoerder via 0900-2255 877. Houd het trackingnummer hiervoor bij de hand.
Indien de status niet voldoende informatie geeft dan kunt u contact opnemen via http://spoed.drukkert.nl/bestaande-order.html
• Ik wil contact opnemen over een bestaande order >
• Ik wil produktinformatie of een offerte aanvragen >
• ik wil een proefdruk aanvragen >
• Ik heb een vraag/opmerking over een ontvangen proefdruk >
• Ik heb een technische vraag en heb hulp nodig >
• Ik wil mijn document laten controleren >


