Banners en display's, zoals popup banners en rollup banners

Wat gebeurt er als ik bij bezorging niet thuis ben?

Bij afwezigheid wordt er op het afleveradres een briefje achtergelaten waarop is aangegeven hoe u een nieuwe bezorgafspraak kunt maken. De transporteur zal de twee volgende werkdagen nog extra afleverpogingen doen.

Mocht u het afleveradres willen wijzigen dan kunt u rechtstreeks telefonisch contact opnemen met de vervoerder via 0900-2255 877. Houd het trackingnummer hiervoor bij de hand (dit nummer heeft u ontvangen in de laatste "afgerond" mail, klik hierbij op de trackinglink).

Indien uw bestelling nog niet is afgerond dan kunt u een adreswijziging doorgeven via http://spoed.drukkert.nl/bestaande-order.html Vermeld daarbij duidelijk het nieuwe adres.

Let op dat er een fysiek adres nodig is en bestellingen niet op een postbusadres kunnen worden afgeleverd (aangezien er een handtekening nodig is voor ontvangst).

 

 

Ik wil contact opnemen over een bestaande order >

Ik wil produktinformatie of een offerte aanvragen >

ik wil een proefdruk aanvragen >

Ik heb een vraag/opmerking over een ontvangen proefdruk >

Ik heb een technische vraag en heb hulp nodig >

Ik wil mijn document laten controleren >

 


Hulp nodig? Start een Direct Chat met de Klantenservice > Live Chat

 

 

 

 


De meest populaire drukwerk-items bij Drukkert.nl