Wat kan ik doen als ik geen orderbevestiging heb gekregen maar wel heb betaald?
Orderbevestigingen behoort u direct na het plaatsen van de bestelling te ontvangen.
Mocht u de bevestigingsmail niet krijgen dan wordt aangeraden om te kijken in de spamfolder van uw mailbox en de bevestigingsmail te markeren als "geen spam". Staat de mail niet in uw spamfolder? Controleer dan of u het juiste emailadres heeft ingevuld via http://spoed.drukkert.nl/profiles-update
Het is belangrijk dat u bevestigingsmails ontvangt aangezien u via email op de hoogte wordt gehouden van de orderstatus en tevens transportinformatie ontvangt.
Neem contact op indien u problemen blijft ondervinden.
• Ik wil contact opnemen over een bestaande order >
• Ik wil produktinformatie of een offerte aanvragen >
• ik wil een proefdruk aanvragen >
• Ik heb een vraag/opmerking over een ontvangen proefdruk >
• Ik heb een technische vraag en heb hulp nodig >
• Ik wil mijn document laten controleren >