Banners en display's, zoals popup banners en rollup banners

Persbericht: Drukkert.nl ziet omzet in 2012 meer dan verdubbelen

Roelofarendsveen - 4 januari 2013. De trend van online bestellen zet onverminderd door en dat is goed zichtbaar in het segment van online drukwerk bestellen. Dit meldt Drukkert.nl op basis van verkoopgegevens over 2012, welke zij met 124% zagen groeien ten opzichte van het jaar daarvoor.

Het algemeen inburgeren van online bestellen en het steeds eenvoudiger worden van bestelformules worden door Drukkert.nl gezien als de redenen voor deze snelle groei. Maar ook de oplopende vraag naar spoedleveringen speelt hierbij een grote rol.

"Met trots kunnen we melden dat 2012 een jaar is geweest waarbij wij meer klanten dan ooit hebben kunnen voorzien van mooie produkten. Er is daarom verder uitgebreid met aanschaf van de beste afdrukapparatuur en een betere automatisering van orders. 2012 is ook het jaar dat veel collega drukkerijen zich hebben aangesloten via ons wederverkoopprogramma, wat aangeeft dat de industrie nog behoorlijk zoekend is naar produktiepartners met meer mogelijkheden zoals kortingen, scherpe prijzen en 24-uurs leveringen welke bij Drukkert.nl standaard worden aangeboden. Het vertrouwen van onze klanten zien wij als kroon op het werk en motiveert tot verdere uitbreiding de komende jaren", aldus Ronald van der Meer, eigenaar van Drukkert.nl.

Inmiddels zijn meer dan honderd drukkerijen aangesloten bij het wederverkoopprogramma van Drukkert.nl. Dit geeft drukkerijen een vaste korting en ook mogelijkheden om bestellingen direct bij de klant te laten afleveren uit naam van de drukkerij. Voor meer informatie, zie ook

Over Drukkert
Drukkert.nl hanteert de simpele formule "goedkoop drukwerk - morgen in huis" door gebruik van de snelste produktiemiddelen.

Link naar origineel persbericht:

drukkert persbericht, goedkoop drukwerk online bestellen

De meest populaire drukwerk-items bij Drukkert.nl